zondag 9 maart 2008

Ga nooit meer weg papa

Gedichtje voor Anne, van Papa

Ga nooit meer weg papa,
riep je naast me liggend, maar krachtig toe

Ga nooi meer weg papa,
waren zowat je laaste woorden, je was al moe

Ga nooit meer weg papa
niet lijfelijk, niet in gedachten, niet emotioneel

Ga nooit meer weg papa
Dat is alles wat je vroeg, je vroeg nooit veel

Ga nooit meer weg papa
je omarmde, ja omhelzde me toen je dat riep

Ga nooit meer weg papa
terwijl er een traan over mijn wangen liep

Ga nooit meer weg papa

Liefje, Papa is nooit meer weggegaan
je woont in me,
in alles wat ik voel,
in alles wat ik doe,
in elke ademhaling,
in elke vezel,
in alles.
in Al.

Ga nooit meer weg papa
Papa is voor altijd bij jou liefje.

11 opmerkingen:

Anoniem zei

Lieve Fred,

Je bent een superpapa!
Blijf geloven in je kracht en liefde zoals Anne dat deed.

Anoniem zei

Anne heeft gewoon super ouders en een super broertje.
Wat missen we Anne toch.
Alsof de tijd stil staat.

Veel liefs voor jullie alle drie.
Jullie doen het super, een voorbeeld voor iedereen.

Anoniem zei

Wat mooi!
Maar al dat mooi stond al in mijn vorige berichtje. hieronder volgt hij nog een keer

wat een mooie dag,
mooie herineringen,
mooie uitstapjes,
mooie briefjes,
mooie traditie,
mooi mooi mooi,
maar Anne was niet alleen mooi,
ze was dapper,
moedig,
sterk,
grappig,
hartverwarmend,
lief,
zorgzaam,
creatief,
knap,
alles,
en vooral een lieve dochter en zus.

xxx Fabiƫnne

Anoniem zei

recht uit het hart geschreven..... super mooi

m.l

Anoniem zei

het is zo bijzonder hoe jullie dit doen, zoveel liefde.
Zoveel mensen zouden van jullie kunnen leren.

petje af,en ik blijf jullie site trouw volgen.

Anoniem zei

er zijn vaak berichtjes getypt waar m.l. onder staat. waar staat dat voor? voor amphia Langendijk en Molengracht?

xxx Anouk

Anoniem zei

Super mooi, voor een super meisje.
ik hoop dat jullie een beetje steun hebben aan het plekje in huis.

heel veel liefs, en sterkte..

nienke

Anoniem zei

antwoord op vraagje van anouk...
dat is een paraaf van iemand die heel erg meeleeft met deze mensen ...

Anoniem zei

wauw, mooi zeg..

Anoniem zei

Superpapa fred

m.l.

Anoniem zei

wow, kippenvel! ik vind het zo knap hoe jullie bepaalde gevoelens onder woorden kunnen brengen.

esther