woensdag 6 februari 2008

Wolk van liefde

Lieve Anne,

Je ligt hier naast me, te slapen, je kan bijna niet anders meer.
praten en horen gaat niet meer zo goed schatje,
nu laten je ogen je ook een beetje in de steek,
klagen komt niet in je woordenboek voor,
nee, je verraste ons vanmorgen weer met je humor,
weer zo'n heerlijke, scherpzinnige grappige opmerking
Dat is zo, je eigenste-ik, zo Anne, zo heerlijk.

Van de week zei je dat je wilde vliegen,
vliegen naar het "Land van "Beter Zijn".
Dat is ook het enige wat je echt wilde: beter zijn.
Liefje, wat verdien jij dat zo ontzettend.
En we gaan ervoor zorgen, liefje.

Wanneer jij er klaar voor bent liefje,
maken we met ons allen een wolk van liefde,
en al die mensen om je heen die je liefhebben
,en dat zijn er zo velen,
blazen dan die wolk naar jouw "land van "Beter Zijn".

Anne, wat houden we zo ontzettend veel van jou.


We krijgen veel reacties voor het boekje, het doet ons erg goed,
nogmaals via deze weg, ontzettend bedankt voor jullie inspanning.

15 opmerkingen:

Anoniem zei

Lieve Anne
Heel veel sterkte in het 'Land van Beter Zijn' ik blaas mee met je wolk!! ik hoop dat je nog veel grapjes kan maken en heel veel kan genieten. ik zit al 5 uur achter de computer. ik heb niet eens gegeten. in de hoop op een nieuw stukje blog.
Veel Liefs
Sara

Anoniem zei

Lieve Anne,

Deze "wolk van liefde" is je nu zo gegund. Voor als je gaat wensen we je een goede "vlucht". Ooit komen we je weer tegen.

Een hele dikke knuffel en pas goed op jezelf.

Corine, Onno, Kayleigh en Kiki

Anoniem zei

Lieve allemaal,
Jullie moeten niet bedanken voor iets dat geen moeite kost - leuke mooie dingen over Anne bedenken. Een meisje met zoveel kracht en ziel en die een onuitwisbare indruk achterlaat.
En wat een prachtgedicht....om erg stil van te worden of juist even hard te huilen of gewoon beiden.
Wij blazen mee, zacht alsof we veertjes wegblazen naar een prachtige horizon.

Lieve Mariette en Fred, als we iets kunnen doen - maakt niet uit wat, helpen bij het boek of wat ook, laat maar weten.
Marlies, Jeroen, Michael, Frederique en Philip

Anoniem zei

Lieve Anne,

Heel veel sterkte in het land van beter zijn!!!

Ook wij blazen een wolkje van liefde naar jou toe en wensen jou en je familie heel veel sterkte!!!

Lieve anne een hele fijne reis!!!je bent een kanjer en niemand zal jou vergeten!!!

Op een dag zijn we allemaal weer bij elkaar!!!!

xxxxxxxxx liefs

Anoniem zei

lieve Anne en familie

heel veeeeeeel sterkte en kracht om het moeilijkste te doen wat ooit kan: je kind liefdevol los laten om haar volledig vrij laten worden.
ik bid voor jullie.

Anoniem zei

Lieve Anne,
Je woont in meer harten dan je kunt tellen. Als jij er aan toe bent om naar "het Land van "Beter Zijn" te gaan, weet dan dat de wolk van liefde die jou zal vergezellen weer terugkeert naar jouw fantastisch lieve papa, mama en broertje om hen waar mogelijk te steunen, te helpen, te omringen met liefde.

Liefs,
Ineke (Avans)

Anoniem zei

Lieve Anne

Het land van beter zijn.
Daar zou ik ook wel willen zijn
Alleen al om jou daar te zien stralen.

Lieve Lieve Anne De wolk van liefde is je gegunt..

Een lieve knuffel aan alle mensen die om je geven

xxx Kathelijne

Anoniem zei

Lieve Anne
ik vind het een mooi gedicht en ik vind het moedig van Fred Mariette en Daan dat ze het ons nog willen laten weten hoe het met Anne gaat. Dat ze de site nog verder leiden, dat is een groot gebaar. Als wij, met z'n allen Anne's wolk moeten maken, klaar om haar weg te blazen, kunnen jullie het op de site zetten? anders kunnen wij niet meeblazen en dan mist de wolk een stukje. dat zou vervelend zijn voor Anne. ik weet het, dat als Anne er klaar voor is, dat jullie afscheid willen nemen. Maar kunnen jullie het dan Z.S.M. op de site zetten?? dan kunnen wij meblazen.

Anne, ik weet het zeker, het wordt een mooie wolk! een mooie Anne-wolk.

liefs Loïs

Anoniem zei

In het land van beter zijn
Waar je oneindig kunt dromen
Daar kennen ze geen pijn
Daar mogen alleen heel bijzondere mensen komen
DAAR in het land van beter zijn.

Naar het land van beter zijn
Je kunt er alleen, op een wolk gezeten, komen
Een wolk gevuld met licht en liefde
Die door de wind wordt meegenomen
Naar het land van beter zijn

Anoniem zei

Lieve Anne


in jouw 'Land van beter zijn'
kent niemand het woord pijn
in jouw land kun je dromen
en alleen via een wolk van liefde
kom je in het 'Land van beter zijn'

Het is jou ook gegunt, Anne
Met alle liefde blazen we je weg
waneer jij er klaar voor bent.
Anne, jouw wolk is de mooiste
Daar zit de meeste liefde in.

Jij gaat nu, naar dat land,
en iedereen die je lief is,
Zal komen, vroeg of laat.
ook ik kom, En als ik er ben
dan krijg je nog een grote knuffel

In jouw 'Land van beter zijn'
ben jij de liefste koningin
Je zorgt dat er geen pijn meer is.
Niemand zal je vergeten,
Pas goed op jezelf, lieve Anne


een goede reis gewenst voor wanneer jij wil gaan, lieve Anne, niet gevreesd, ik blaas zeker mee!
Koningin Anne op haar wolk van liefde!!

Een dikke knuffel en een kus op je voorhoofd, van Sara

Anoniem zei

ik vint het zilug vor je. mar ik blaas me met ju wolk van lifde. ik hoop dat het lant van betur zein luk is. ju sait is heel moj. mar wel en beetju zilug vor jau Ane. en groote knufel van mei, mayka

(mayke wou nog een berichtje plaatsen)

ik vind het zielig voor je. maar ik blaas mee met je wolk van liefde. ik hoop dat het land van beter zijn leuk is. je site is heel mooi maar wel een beetje zielig voor jou, Anne. een grote knuffel van mij, mayke

(vertaling van greet)

Anoniem zei

Lieve Anne,

Jouw wolk van liefde is onmetelijk groot: Er zijn immers zoveel mensen die jou hebben leren kennen en van je zijn gaan houden.

Dat is niet verwonderlijk: je positieve instelling, je vechtlust, je kracht, je doorzettingsvermogen, je humor en je verschijning roept alleen maar diep respect bij iedereen voor jou op!

Als de wolk van liefde die jou naar het Land van Beter gaat brengen voorbij komt, hoef jij gelukkig niet langer ziek te zijn en pijn te lijden. Daar kunnen we dan een beetje minder verdrietig om zijn. Toch zal het jou los moeten laten, ondanks dat we weten dat jij het goed gaat krijgen, voor veel verdriet zorgen en wij zullen jouw moeder, je vader en je broer blijven steunen waar we dat kunnen.

Iedereen gaat meeblazen, wij ook, zodat jouw reis niet lang hoeft te duren. We wensen je een goede reis en hopen dat je daar heerlijk kunt gaan knutselen, spelen en alles wat je leuk vindt, maar hier niet meer kon.

Lieve Anne, het is er hier niet van gekomen, maar ooit in het Land van Beter hopen we in het echt kennis met je te maken: je bent een voorbeeld voor velen!

Pas goed op jezelf lieve Anne, dikke knuffels van

Anja, mij en de hondjes Ayla en Megan uit Roosendaal

Anoniem zei

Lieve, Lieve, Lieve Anne,

Wat een prachtig gedicht.....om helemaal stil van te worden en te beseffen dat je een schitterende, vredige wereld tegemoet gaat. De wereld hier verliest weer wat glans met het enorme verlies van zo'n indrukwekkende meid die zoveel te bieden heeft. Jouw mooie, sterke persoonlijkheid maakt het echter ook makkelijker voor alle liefhebbenden hier om jou levendig in herinnering te houden! Iedereen zal in jouw geest blijven verder leven, dromen, hopen, genieten en weten dat ze dankbaar mogen zijn met zo'n bijzondere engel dicht bij hun!

Ook wij blazen maar wat graag mee om je van alle pijn, onmacht en verdriet te kunnen verlossen.

Heel veel liefs,
ook voor de rest van het geweldige team thuis!

Dikke zoen
Joost, Natascha & Jurre

Anoniem zei

Lieve Anne,

Ik ken jou niet en jij kent mij niet, maar via Tamara vd Kimmenade ben ik bekend geworden met jouw verhaal en met deze site. Ik leef al een tijdje mee met jou en je familie en vind het vreselijk wat jou overkomen is. Deze ziekte had jou nooit mogen treffen, zo'n jong en levendig meisje nog.

De "wolk van liefde" is jou zo gegund en ik hoop dat je je rust zal vinden in "het land van beter zijn". Weet dat je daar niet alleen bent en ook hier zul je voortleven, in de harten van al je dierbaren. Anne woont in ons hart, altijd! :)

Heel veel sterkte aan ouders, broertje, familie en anderen die Anne dierbaar zijn.

Veel liefs,
Kirsten Moonen

Anoniem zei

Lieve mensen die al tijden dit blog volgen:
De familie van Hoek heeft al 2 dagen niks van zich laten horen. Ik heb het vermoeden dat ze Afscheid nemen van Anne en het begin van de wolk blazen. dat betekend dus dat Anne is gegaan. Natuurlijk hoop ik voor iedereen dat mijn vermoeden niet waar is. kun je het even in een bericht zetten als je het wel/niet met mijn vermoeden eens bent.

xxx Danique