maandag 4 februari 2008

Slapen

De ziekte geeft Anne geen rust. Anne heeft vandaag bijna de hele dag geslapen. Ze krijgt morfine tegen de pijn, maar daar wordt ze ook dus slaperig van.

Gisteren heeft ze van de kinderafdeling van het Amfia nog een speciaal gegraveerd persoonlijk aandenken gehad. Hoewel ze daar kort gelegen heeft heeft ze door haar positiviteit toch een hele groet indruk achtergelaten. Namens Anne nog bedankt.

De eerste verhaaltjes (voetstappen) komen al binnen. We vinden het erg fijn om te lezen dat Anne zo inspirerend is voor veel mensen. Bedankt lieve mensen voor jullie moeite.

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Anne en ouders en broertje en fam. het valt mij zwaar om een bericht achter te laten op jou site Anne. Wij hebben kortgeleden afscheid moeten nemen van Mees en Mees van ons. Ik kan jullie geen troost bieden door dit bericht en alleen maar alle kracht toewensen die jullie met ze allen nodig zullen hebben, en Anne afscheid nemen is zwaar maar er komt een dag dat we elkaar weer zullen zien.

Geef Mees een kus van mij en een dikke knuffel voor jou. Het zal een groot feest worden met jou en Mees en al die anderen.

Papa van Mees

Anoniem zei

Ik ken je niet en jij kent mij niet maar via via kwam ik een tijd geleden op jouw site. Ik lees dus al een poosje mee en schrik heel erg dat het zo slecht gaat. Heel veel sterkte voor jou en je familie. Ik hoop dat je je rust vindt.

Inge

Anoniem zei

Heey Anne en fam.,

We kennen elkaar niet maar toch heb ik het gevoel dat ik je ken. Ik ben op deze site gekomen via oma en opa die die van jou kennen. Ik vind het echt erg om te lezen dat je zoveel pijn hebt.Ik wens jullie echt heel veel sterkte toe.
Het afscheid zal zwaar zijn maar ooit komen jullie weer bij elkaar.

Anoniem zei

Hoi Anne Daan Mariette en Fred,
Schrik en verwarring en machteloosheid. Ik hoop dat jullie nog volop momenten mogen beleven van intense liefde. Die je altijd bij je kunt dragen.

Pim

Anoniem zei

Lieve Familie
ik weet dat het geen leuke vraag is. maar hoelang zal Anne nog leven? ik had bij het bericht van 31 januari gedacht dat het 2 of 3 dagen was maar blijkbaar nog niet. maandag heb ik minstens vier uur achter de computer gezeten in de hoop dat er een bericht werd geplaatst dat Anne het leven nog niet verlaten heeft. Ik hoop voor jullie dat Anne het nog lang vol houdt. veel liefs, Werten Quint

Anoniem zei

Werten, niemand weet het antwoord op je vraag, ook de beste artsen niet; de natuur heeft het laatste woord. Laten we hopen dat Anne, Daan, Mariƫtte en Fred nog veel liefdevolle momenten in dit leven mogen hebben.