vrijdag 8 februari 2008

Anne's laatste reis

Lieve mensen,

Onze lieve, dappere, sterke, grappige, inspirerende Anne is vannacht om 02.45 aan haar laatste reis begonnen naar het "land van Beter Zijn".
Anne is in de armen van Daan, Mama en Papa van ons heen gegaan. Op een hele grote wolk van liefde. Anne is en blijft een engel.

Lieve mensen, blazen jullie met de wolk mee, zodat ze eindelijk de pijnloze rust krijgt die ze zo verdiend heeft.

We willen haar een mooi afscheid geven. We houden jullie via de website op de hoogte.

Liefs van ons.

63 opmerkingen:

Anoniem zei

Lieve Anne,

Nu is de nacht
zacht als de sneeuw
en alles staat stil in de kou.
Ik draag van ver
een ster in mijn hand
ik ben onderweg naar jou.

Rust zacht !

joost-jolanda-joeri-jesse

Onze3kids zei

Lieve mensen,

Het was onvermijdelijk...en toch nog zo onverwacht.
Heel veel sterkte de komende tijd en ook de tijd die daarna komt!

Hopelijk heeft Anne nu de wolk gevonden waar ze echt recht op had, en wordt ze nu richting het mooi land van beter worden gevlogen.

Liefs Diane & Angela, mama's van een lotgenootje

Anoniem zei

Lieve Anne
Het is om stil van te worden. Ik hoop dat je in het 'Land van "Beter Zijn" geen pijn meer hebt. Anne, je bent en blijft in mijn hart. Ik vergeet je nooit. Zo'n dappere, sterke, moedige grappige meid zal niemand vergeten.
Je wolk van liefde is groot en ik blaas mee! veel liefde gewenst voor in je nieuwe land!
xxx dikke knuffels en veel sterkte, Sara

Anoniem zei

Lieve dappere Anne,

Goede reis,
en rust zacht.

Ineke

Charlotte zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Anoniem zei

lieve Anne,
Begonnen aan de reis naar "Het Land Van Beter Zijn".
Wat was jij dapper!
Nu, je welverdiende rust.
Wij blazen mee met zoveel anderen op wie jij zo'n grote indruk hebt gemaakt.
In gedachten zijn we bij je en vliegen met je mee.

Voor je papa, mama en Daan, maar ook alle lieve mensen om je heen heel veel sterkte, voor de tijd die komen gaat!
Annemarie, Hans, Yentl, Yikke en Youkje Goossens

Anoniem zei

Lieve Anne, Fred, Mariet en Daan.

Het heeft helaas niet zo mogen zijn. Wat een gemis en wat een onrecht om zo'n kanjer te moeten laten gaan. Troost jullie met de gedachte dat zij bij heel veel mensen een blijvende herinnering heeft achtergelaten en dus voor altijd om ons heen zijn. Heel veel sterkte. Ed, Carla, Jesse, Kobus

Anoniem zei

anne fred mariet daan
wat zal die wolk het een eer hebben gevonden om anne naar het land zonder pijn heeft mogen brengen zo,n lief vrolijk meisje daar zitten in dat land vast veel kinderen op haar te wachten.
maar voor jullie heel veel sterkte voor nu en in de toekomst.
margriet jan willems

Anoniem zei

Lieve Anne,

Het is om stil van te worden. Hoewel we het de laatste dagen verwachtten, komt het bericht toch hard aan. We hopen dat je vrij mag zijn van de pijn en rust krijgt.
Lieve Anne, rust zacht.

Fred, Mariette en Daan, heel veel sterkte.

Veel liefs,
Noortje en Paula

Anoniem zei

Lieve Fred, mariette en daan,

wat een schrik.. terwijl je wist dat het eraan zou komen. ik wil jullie heel veel sterkte wensen.
we zullen anne missen, zelfs ik.. terwijl ik niet veel contact meer had.
ik hoop dat anne nou rust heeft gevonden, en denk eraan; ze blijft altijd bij jullie, in jullie hart.

Heel veel liefs
nienke

Anoniem zei

Als ik dood ben treur maar niet
Ik ben niet echt dood moet je weten
Het is maar een lichaam dat ik achterliet
Dood ben ik pas als jij me bent vergeten

Bram Vermeulen, Testament

Bart, Hanneke en Tom

Anoniem zei

Jammer, deze strijd konden we zelfs met z'n allen niet winnen... Heel veel sterkte allemaal en heel veel veel liefs!

Anoniem zei

Little girl
don't you forget her face
laughing away your tears
when she was the one who felt all the pain

Little girl
never forget her eyes
keep them alive inside
I promise to try
but it's not the same

Keep your head held high
ride like the wind
never look behind
life isn't fair
that's what you said
so I try not to care

Little girl
don't run away so fast
I think you forget to kiss
kiss her good-bye

Will she see me cry when I stumble and fall
does she hear my voice in the night when I call
wipe away all your tears it's gonna be alright

I fought to be so strong
I guess you knew I was afraid you'd go away too

Little girl
you've got to forget the past
and learn to forgive me
I promise to try
but it feels like a lie

Don't let memory play games with your mind
she's a faded smile frozen in time
I'm still hanging on
but I'm doing it wrong

Can't kiss her good-bye
but I promise to try

(Uit Madonna, Little Girl)

Anoniem zei

Lieve Anne,

rust zacht...

Ik heb hier geen woorden voor.

Lonneke

Anoniem zei

Lieve Anne,

We blazen mee met alle anderen (en dat zijn er zoveel!) en hopen dat je eindelijk zonder pijn bent. Je hebt een onuitwisbare indruk achtergelaten en hopen dat dat een troost mag zijn voor je papa, mama en Daan. Ze mogen met recht trots zijn op zo'n sterke, dappere en mooie dochter en zus.

Rust zacht meisje.

Jan, Marina, Ryan en Julia van Osch

Anoniem zei

rust zacht lieve anne,

voor de familie van anne heel veel sterkte in deze moeilijke tijd!

xxxxx

Anoniem zei

Lieve lieve allemaal,
wat valt er te zeggen? Cliche's als gecondoleerd met jullie verlies zijn te min hiervoor. Jullie verlies is immens, te groot voor woorden. Maar ook voel ik: wat fijn dat Anne vredig is gegaan, dat ze geen pijn meer heeft en dat ze in haar land van geen pijn meer is. Anne is niet langer ziek.
Ik zag laatst een film, Peter Pan, daarin zei PP zelf: To Die is an awfully Big Adventure.
Misschien is dat zo.
Weet dat Anne altijd in ieders harten zal verblijven, in haar eigen hoekje waar ze een plaats heeft veroverd door gewoon haar sterke,dappere, boze, verdrietige, moedige, blije, levenslustige zelf te zijn.
Er is zo hard geblazen vandaag, dat de hemel wolkenloos is.
Veel sterkte in deze dagen.
liefsxxxxxxx
Marlies en Jeroen

Unknown zei

lieve Anne,

een weg, een doel, moed, kracht, steeds weer jezelf oprichten en verdergaan...............

wat niet meer ging in deze wereld ontvang je vast en zeker in het mooie land van beter zijn

rust goed op jouw wolk

herman

Anoniem zei

Liefste Anne, ik weet nog toen ik ging proedraaien bij jou in de klas op michael college toen vond ik het heel gezellig met jou(en Laura er ook bij!)En nou......nou ben je in het land van beter zijn
daar heb je nooit meer ijn,nooit meer.Hier is een versje voor jou:
Dansen
stofjes dansen in de zon
een goedvis in haar kom

een flakkerende kaarsenvlam
danst om twaalf uur
een schauw op de muur

een blaadje dwarreld van de boom
en als ik in slaap val,
Dans jij in mijn droom

Liefste schat... Waarom?...
xx vera

Anoniem zei

lieve allemaal,

Er is een engel naar de hemel gegaan, naar een land van beter zijn... Die prachtige en bijzondere engel is een super engel en zal altijd in ons hartje blijven...

Veel sterkte in deze moeilijke tijd en de tijd daarna!

Anoniem zei

http://www.youtube.com/watch?v=8MsNmftGaKo&NR=1

is gemaakt voor anne...

iets bijzonders!

Anoniem zei

Lieve Anne,
Het drong niet tot me door.
Lieve Anne,
Ik weet niet wat ik hoor.
Lieve Anne,
Ik heb hier geen woorden voor.

Ik wil alleen even kwijt,
Dat ik je nooit zal vergeten.
Meisje, rust zacht!

Paul, Marjet, Merel & Elien.

Anoniem zei

Lief, dapper meisje.. rust zacht.

Fred, Mariette en Daan heel veel sterkte met dit grote verlies. Ze woont in jullie hart.

Liefs,
Kirsten Moonen

Anoniem zei

De laatste week opende ik ontelbare keren per dag Anne's blog met een knoop in mijn maag, bang voor het bericht wat ik vanmorgen las.
Wat een verlies, wat een verdriet. De wereld mist een engel...
Ik wil de familie en vrienden van Anne heel veel sterkte, kracht en moed toewensen om deze onmenselijke periode een beetje goed door te komen.

Liefs,
Maartje

Tineke Veenstra zei

Anne,
Rust zacht meisje !
Xxxxxxxx

Anoniem zei

Lieve Anne, Daan, Mariette en Fred,

Stilte....
wij hebben hier geen woorden voor

heel veel sterkte en liefs van
Christ, Sam, Roos, Tessa

Anoniem zei

lieve anne
goede reis ik blaas voor je mee. heel veel liefde in het land van beter zijn. rust zacht daar en straalvanuit daar over papa mama en daan.

lieve fred mariët en daan woorden schieten te kort...
ik wens jullie heel veel kracht en sterkte.
jullie hebben allemaal een onuitwistbare voetstap bij mij achter gelaten...

heel veel liefs ralf van de kinderafdeling

Anoniem zei

Ik kan geen woorden voor troost vinden. Het is gewoon te erg.
Ik leef met jullie mee.

Liefs,

Douwe

Anoniem zei

Lieve Anne,

Op een wolkje ooh zo hoog
zit je lekker zacht
Kijk je naar de regenboog
de maan die naar je lacht
Sterretjes blinken om je heen
de zon verwarmt je huid
Je bent daarboven niet alleen
je bent ons vast vooruit

Rust zacht !

ik heb Anne's verhaal gevolgd op haar site... zo'n wilskracht en toch niet gewonnen...
ik wens de familie heel veel sterkte toe voor nu en in de komende tijd.

M.L - Breda

Anoniem zei

familie van anne:
ik vind het heel erg wat er nu is gebeurt ik wil laten weten dat ik jullie heel erg steun ik vind het echt heel erg.

Anoniem zei

lieve fret, mariet en daan
jullie kennen mij niet want ik ben nieuw bij anne in de klas sinds dit jaar. Ondanks dat ik anne niet heb gekend heb ik toch elke dag met haar meegeleefd samen met mijn moeder die had er ook erg mee te doen. Voor mij was het een heel raar idee want ik heb haar heel vaak bij wolfslaar gezien en ik heb haar nog zo vrolijk zien huppelen op de laurentius school om naar de eindmusical van groep 8 te gaan kijken van rosemarijn. Ik wist het bij de vorige keer al want toen was Janna een hele goede vriendin van mij.

Ik wens jullie heeeeeel veel sterkte ermee en ik hoop dat anne veel rust en plezier heeft in "het land van beter zijn" en ik hoop dat ze goede vriendinnen word met een vrolijke tweeling (mijn zusjes)

veel sterkte en liefs
Pleun

Anoniem zei

Heel veel sterkte...
Anne, veel succes op je laatste reis...

Anoniem zei

Lieve mensen
Ik ken jullie niet, maar lees jullie site al wel een tijd. Ik voel zo verschrikkelijk met jullie mee en toen ik hoorde dat Anne aan haar laatste reis was begonnen kreeg ik het zo verschrikkelijk koud. Ik wens jullie heel veel sterkte voor de vreselijk moeilijke komende tijd.

Anne, Rust zacht in een wereld zonder pijn.

Veel liefs meisje, je was zo verschrikkelijk dapper!

Anoniem zei

Lieve Anne

het zat er aan te komen,
maar het is toch echt onverwachts!
de laatste reis,
ik wens je,
net als iedereen,
een heel goede reis!
wij dragen je in ieder geval,
in ons hart!

heel veel sterkte iedereen!

familie, jullie horen nog van mijn klas!

Anne, rust zacht!

Mick.

Anoniem zei

Lieve anne en dierbaren
anne is vertrokken naar het land van beter zijn. dit zal goed voor haar zijn
dierbaren:
heel veel sterkte in deze moeiljke tijd maar ik weet zeker dat anne gewild zou hebben dat jullie doorgaan!! en natuurlijk elke dag aan haar denken

Anoniem zei

Lieve Anne,
Vanmorgen zagen we de zon opkomen en een lange wolkenstreep voorbij komen. We hebben meegeblazen naar jouw "land van "beter zijn".
Je blijft voor altijd in ons hart Anne!

Lieve Mariette, Fred en Daan, wij wensen jullie alle kracht en liefde toe om dit grote verdriet te verwerken.

Anoniem zei

Lieve Anne,
We kunnen het haast niet geloven.
Je kwam steeds weer terug, waardoor we bleven hopen op een wonder.
Ga op een wolk van liefde, moedig en prachtig kind.

Lieve Mariette, Fred en Daan,
Veel liefs en veel sterkte,
Paul en Afke.

Anoniem zei

Lieve Anne,

De zon is extra warm en straalt vandaag bijzonder mooi.....nu begrijp ik waarom....jij bent aangekomen in het land van beter zijn en straalt de warmte uit naar alle mensen hier die je lief zijn. Wat zal het moeilijk voor je geweest zijn ...en ook wij hier kunnen jouw noodlot maar moeilijk accepteren.....Waarom moet zo'n geweldige meid al weg van hier?
Je bent echter vereeuwigd in onze harten en laat dit een enorme steun zijn voor jouw lieve broer, Daan, Mama en Papa......wat stralen jullie met elkaar een bijzondere warmte af ....laat dit in jullie verdere leven niet verdwijnen ..... wij wensen jullie alle steun, liefde, kracht en vertrouwen toe!

Laat gerust weten als we ook maar iets voor jullie kunnen betekenen.....ook bij het welverdiende mooie afscheid voor Anne. Er wat zijn er ontzettend veel mensen om jullie heen die er net zo over denken!!!!

Veel liefs
Joost Natascha & Jurre

Anoniem zei

Lieve Anne, en ook lieve ouders, broertje familie, vrienden, kennissen.
Wat doet het pijn om te lezen dat God zijn mooiste engel heeft teruggeroepen. Ik heb er geen woorden voor, machteloosheid maakt plaats voor verdriet...
Heel erg veel sterkte de komende tijd, hou vast aan elkaar, de liefde voor Anne!
Ik denk aan jullie!
Lieve Groet,
Annemiek

Anoniem zei

Lieve Anne,

Ik kijk naar buiten en zie de wolken stralen.

Dag lieve Anne, rust maar zacht,

Alice

Anoniem zei

lieve Anne en familie,

er viel in stilte in mijn kamer en ik kon even niks meer zeggen, het is zo oneerlijk, zo machteloos als ik ben. maar ik wens jullie heel heel veel sterke.

Anne, geniet van het land van beter zijn. Je woont voor altijd in ons hart!!

rust zacht en geniet van nogmaals van je land van beter zijn

Anoniem zei

Lieve Anne,

Rust zacht in het land van beter zijn.
Heel veel sterkte voor allemaal.
Franka

Anoniem zei

Heel veel sterkte gewenst aan je Familie.

Anne,
Je kende me niet maar ik heb aan je gedacht, elke keer als ik je button zag. Die zal ik nog lang dragen.
Ik heb je site gelezen om te kijken hoe het met je ging...
Rust zacht.

Michel

Anoniem zei

Lieve Fred, Mariette en Daan,
Om stil van te worden..
Ik weet zeker dat Anne het mooiste afscheid krijgt wat er maar te wensen valt. En, dat de zon vandaag schijnt, daar heeft Anne voor gezorgd, ik weet het zeker, op dat ene wolkje dat aan de lucht is te zien, zit de grootste engel der engelen, Anne.

Anne, je woont ook in mijn hart!

Heel veel liefs, Sabine

Anoniem zei

Lieve Anne,

Hoewel we het al een paar dagen verwachtten komt dit afschuwelijke bericht toch heel hard aan.

Ik weet zeker, lieve schat, dat jouw wolkje nu al helemaal omringd wordt door heel veel liefde en warmte. Goede reis, dappere kanjer. Ik blaas mee opdat jouw wolkje veilig aankomt in jouw Land van Beter zijn.

Papa, Mama en Daan wil ik ontzettend veel sterkte, liefde, warmte en steun toewensen met dit ondraaglijke verlies.

Anoniem zei

lieve Anne,Mariette,Fred en Daan.
Wij wensen jullie veel sterkte nu Anne is gegaan naar het land van beter zijn.
Hetty

Anoniem zei

Lieve Fred, mariette en daan,

Woorden schieten te kort, Anne is met de mooiste wolk mee die er was.

Veel sterkte
sander

Anoniem zei

Het was te verwachten, op dit blog zijn de meeste reacties van jouw hele site. niet raar ook, als je dit zou lezen dan kan je niet anders dan een bericht plaatsen. Op de tweede plaats het bericht dat je zou gaan, dat is ook niet zonder reacties
liefs xx

Anoniem zei

Lieve Anne

in jouw 'Land van beter zijn'
kent niemand het woord pijn
in jouw land kun je dromen
en alleen via een wolk van liefde
kom je in het 'Land van beter zijn'

Het is jou ook gegunt, Anne
Met alle liefde blazen we je weg
want nu ben jij er klaar voor.
Anne, jouw wolk is de mooiste
Daar zit de meeste liefde in.

Jij gaat nu, naar dat land,
en iedereen die je lief is,
Zal komen, vroeg of laat.
ook ik kom, En als ik er ben
dan krijg je nog een grote knuffel

In jouw 'Land van beter zijn'
ben jij de liefste koningin
Je zorgt dat er geen pijn meer is.
Niemand zal je vergeten,
Pas goed op jezelf, lieve Anne

xxx Sara

Anoniem zei

Beste Anne en gezin,

Van een afstandje heb ik gehoord hoe het de laatste weken met je ging. Ik weet nog dat ik je ontmoette bij een liveshow van Idols. Met al die BN-ers en sterren in de zaal was ik eigenlijk het meest onder de indruk van jou anne. Jouw vechtlust en kracht om jezelf overeind te houden moet enorm zijn geweest!

Anne, rust zacht

Mariette & Fred, Daan
Heel erg veel sterkte toegewenst,


Bas (Idols)

Anoniem zei

Lieve Anne,

Heel veel plezier in het Land van Beter! Maak veel lol, knutsel er op los en speel en ravot lekker daar. Pas goed op jezelf en waak vanaf daar over je moeder, je vader en je broer.

Net als iedereen zijn wij verdrietig dat je daarheen gegaan bent, maar troosten we ons met de gedachte dat jouw lijden voorbij is.

Je moeder, vader en je broer wensen wij ontzettend veel sterkte!


Pierre en Anja Wiericx en
de hondjes Ayla en Megan

Anoniem zei

Lieve Anne,

Rust zacht in het Land van Beter Zijn.

Lieve familie,

Alle sterkte met dit enorme verlies

Anoniem zei

Lieve Anne,

Toch nog zo snel!
Is het een mooie, dikke en zachte wolk? Zie je de zon, voel je haar warmte?
Lieve Anne, we wensen je een goede reis en zullen je nooit vergeten!

Lieve Daan, Mariette en Fred,
heel veel sterkte en kracht.

Evelyne, Denyse, Jan en Lilian

Anoniem zei

Lieve Frad, Mariëtte en Daan,

Vorige week toen Anne terug thuis kwam was het slecht onstuimig weer.
Alsof de wereld boos was over het onrecht wat jullie aangedaan is.
Vandaag is jullie Anne naar haar land van beter zijn gegaan en brak de hemel open om haar met een stralende zon te verwelkomen.
Jullie gaan nog een donkere tijd tegemoet maar vergeet niet dat er vele mensen jullie met warmte omarmen.
Frank, Jolanda, Linda, Rudy en Inge de Laat

Anoniem zei

Lieve mensen,
Dit is gewoon te erg! De afgelopen maanden heb ik vaak aan Anne gedacht, en dan kwam er meestal maar één zin in mijn hoofd: "Life is unfair!"
Iedereen veel sterkte!
Groeten van Teun

Anoniem zei

Lieve Fred, Mariet en Daan,

Jullie mogen trots zijn op Anne en jezelf! Zo knap hebben jullie gestreden en hoop gehouden en altijd bleven jullie lachen.
Ik blaas met jullie mee...
Groetjes Ira van de kinderafdeling

Anoniem zei

Lieve Anne,

Wat een enorme wolk moet dat zijn geweest van al die mensen die jouw lief hebben.
We wensen jou veel liefde, warmte, rust en vooral geen pijn toe in het "land van beter zijn". Dat heb je verdiend.

Rust zacht meisje !

Fred, Mariëtte, Daan en overige familieleden en vrienden....heel veel sterkte met dit onmenselijke verlies.

Angelo, Anne-Marie en Fenne van Gool
(Klaverbeemd Oosterhout)

Anoniem zei

Lieve Anne en familie,

Alles is al gezegd woorden schieten tekort dus bij deze een toepasselijk lied.

http://nl.youtube.com/watch?v=49ce3wbb8Yg&feature=related

Sterkte!

Anoniem zei

lieve anne,

ik hoop dat je nu bent waar je wilt zijn met iedereen van wie je houdt.

sara

Anoniem zei

Lieve Anne

Ook al ken ik jou niet heb ik erg veel van je gehoort, het deed mij pijn om te horen dat jij overleden bent.
Maar ik denk dat het toch het beste voor jou was.
Ik zou jou graag een zachte rust toe willen wensen.
En voor je papa, mama en je btoertje zou ik nog alle sterkte willen geven met het verwerken van jullie verdried.

Rust zacht
xxx jij woond in mij hart meisje ik hou van jou xxx

Anoniem zei

Lieve Anne
Nu kun je lekker beter zijn!
in jouw mooie, eigen wereld
En je bent er niet alleen
Je woont in ons hart
Niemand zal je ooit vergeten!
Je levenslust was bijzonder
zo'n kracht heb alleen jij, Anne
je woont in ons hart
kus, Sara

Anoniem zei

het is zo pijnlijk voor ons
maar zo pijnloos voor haar
daarom gun ik haar dat zo

dus lieve anne rust maar lekker
op een bed van wolken


liefs lucas klas7

Anoniem zei

lieve anne,

ik heb over je gedroomd nog voor dat het gebeurde, stralend stond je voor me met twee vlechtjes in je haar nu weet is het zeker je bent aangekomen in het land van beter zijn en daar zul zoveel liefde ontvangen zodat je nooit meer hoeft te lijden.en één ding is zeker wij komen ook ,misschien niet snel maar ooit en tot die tijd sturen wij onze liefde.

lieve fred mariet en daan
ik wens jullie heeeeeeeeeeel veel sterkte toe met het verwerken van deze gebeurtenis.
het is niet eerlijk en vooral niet dat ze twee keer heeft moeten strijden tegen die vieze stomme bacterien maar misschien is het zo ook wel goed dat ze naar het land van beter zijn is gevlogen.
xxx paulien (8b)