zondag 3 februari 2008

Boekje voor Anne

Met Anne gaat het per dag wat minder. De ziekte kent helaas geen mededogen. En Anne strijdt nog steeds tegen dit monster. We proberen met alle macht de lichamelijke pijn voor te blijven. Anne krijgt daarvoor o.a morfine pleisters.
De emotionele pijn die Anne heeft snijdt diep door onze ziel. Ze is zo ontzettend boos en teleurgesteld. Ze staat nog zo in t leven en heeft nog zo'n sterke levenswil. Haar geesteskracht is gewoon veel te groot voor haar lichaam. Het leven stelt haar en ons voor een onmenselijk opgave. We kruipen nog dichter tegen elkaar aan.

Vandaag heeft het Amfia ziekenhuis de bloedplaatjes aan huis gegeven. Ze zijn daar zeer behulpzaam en nemen zo vele zorgen uit onze handen.

Lieve mensen,
Anne is een lief, zorgzaam, grappig, bijzonder meisje. Ze laat door haar persoonlijkheid vele voetstappen achter bij vele mensen. Van sommige weten en kennen we die voetstappen, maar heel veel weten we ook niet.
Wij willen graag een boekje maken voor en over Anne met al die "voetstappen '.
Wij zouden het heel fijn vinden als jullie je herinneringen, verhaaltjes of gebeurtenissen, of gewoon je eerste of 2de of 3de etc indruk van Anne met ons wilt delen. Wat heeft Anne voor je betekent, heb je een leuke anekdote, heb je nog leuke foto's van Anne.
We zijn al heel blij met jullie kleinste herinnering. Vertel er svp ook bij wat je relatie was met Anne want we kennen natuurlijk niet iedereen (bv heb je met haar in dezelde klas gezeten)


Je kunt het het een en ander mailen naar boekjevooranne@gmail.com of
sturen naar:
Anne van Hoek
Hillenraadstraat 11
4834 JD Breda

Evenueel kun je ook het gasteboek hiervoor gebruiken.

Alvast bedankt voor jullie moeite,
Veel liefs,
Anne, Daan, Mariette en Fred

7 opmerkingen:

Anoniem zei

Lieve Anne
ik hoop dat je het nog steeds leuk vind om post te ontvangen. ik geb namelijk gisteren een kaartje voor je op de bus gedaan.
Veel liefs, Sara

Anoniem zei

Lieve Anne,
Ik volg al een tijdje je blog en vind het echt verschrikkelijk voor je! En voor je ouders.
Onthou wel dat je een mooie sterke meid bent!
Sterkte!

Anoniem zei

lieve anne, ik heb ook een blog gemaakt http://sarafranken.blogspot.com
ik hoop dat je er op kijkt want ik heb hem voor jou gemaakt.
liefs, sara

Anoniem zei

Ik heb iets voor in je boekje gemaakt, Anne. ik hoop dat jullie hem mooi vinden.
veel liefs, Sara

Unknown zei

lieve anne
meissie slaap lekker , ik hoop dat je geen pijn voelt. voel je veilig bij je vader, moeder en daan. Je bent een voorbeeld voor ons allen. Woorden schieten tekort. we hebben een stukje geschreven voor je boek. lieve daan je bent een fantastische broer voor anne.
10000000 knuffels warmte hoop voor jullie nelleke en dominic uit noordwijk

Anoniem zei

Lieve Anne,
ik weet het, het is al mijn 4e berichtje in je blog van "boekje voor Anne" maar ik moest je heel veel sterkte wensen van mijn vriendin Melanie. Ik heb in 2 uur je blog van september tot nu toe helemaal gelezen. je bent er lang mee bezig, maar dan zie e ook hoe erg het geweest moest zijn. ik weet al wat ik later als beroep wil. Ik wil kinderen met leukemie verzorgen in het ziekenhuis. precies wat jouw dokters ook doen. Natuurlijk kan het niet altid goed gaan, zoals bij jou, maar dan vertel ik ze dat ze de groetjes aan Anne moeten doen van mij. Ik vind het jammer dat ik je nooit 'echt' heb ontmoet. Dat zal ook niet meer kunnen vrees ik. Ik hoop dat je goed kan rusten, wachten op je ouders en iedereen die je lief is. Heel veel sterkte, knuffels, kusjes, en kaarsjes die zoals gewoonlijk al voor je branden . Liefs Sara

Anoniem zei

Life Ane
het is jamur dat ju niet betur wort. heel veel sterktu in jau laatste dagu. ik vint het lif dat zu en boekju vor ju maku.
groetjus mayke.

(even de vertaling, Mayke is 7 jaar)

lieve Anne
het is jammer dat je niet beter wordt. heel veel sterkte in jouw laatste dagen. ik vind het lief dat ze een boekje voor je maken.
groetjes mayke.

Greet Kees en Mayke