donderdag 31 januari 2008

Lieve Mensen

De ziekte heeft de laatse week zijn ware en vreselijke gezicht laten zien. Anne is kansloos tegen deze agressieve vorm.
Onze zorg is nu dat Anne in de laatste dagen van haar leven zo min mogelijk pijn zal lijden.
We zijn op het punt waar pijn en liefde samenkomen: loslaten. We voelen intense pijn en verdriet om ons Anne te moeten verliezen. Ze heeft dit niet verdiend. Het is niet eerlijk.
We zijn vanmiddag weer thuis gekomen. Lekker thuis in veilige en rustige omgeving. We zijn de laatste weken ongelofelijk goed verzorgd door het Amfia Langendijk. Ze zijn zo betrokken bij Anne en ons, niets dan hulde. Bedankt Amfia.

41 opmerkingen:

Anoniem zei

:( ik ken jullie zelf niet persoonlijk, maar lees elke dag de site...
Ik zit hier met tranen in me ogen..
Wat vreslijk dit..

Ik wens jullie heel veel sterkte en geef Anne een dikke knuffel

Anoniem zei

Sterkte !

Anoniem zei

jullie liefde is zo sterk, blijf elkaar vasthouden. Heel veel sterkte.

Anoniem zei

Lieve Anne, Daan, Mariet en Fred,

Ongeloof, geen woorden voor. We duimen voor jullie dat jullie samen nog eventjes een goede tijd is gegund. Heel veel liefs en sterkte! En een hele dikke knuffel voor Anne.

Corine, Onno, Kayleigh en Kiki

Anoniem zei

Lieve Anne en familie,

Ik wens jullie alle kracht toe om de kostbare tijd met elkaar door te brengen.

Anne, je bent in mijn gedachten.

Anoniem zei

:'( !!
je ken me niet, maar ik kijk op het elkedag 20x op je site!!!

Ik ben heel erg geschokken en verdrietig!!

Sterkte.

XXXX

Anoniem zei

Ik vind het echt heel jammer dat Anne zo de wereld verlaat. had dat niet eerlijk gekunt? gewoon van ouderdom en niet aan deze vreselijke ziekte!! Het is gewoon niet eerlijk!! ik ken jullie van Kathelijne. Ik zit bij haar op school. En moge Anne overlijden, zouden jullie het op de site willen zetten?
veel sterkte, Sarah

Anoniem zei

Ook ik lees dagelijks de site, heb kaarsjes gebrand en gebeden (en ik geloof niet eens in God), maar het heeft niks uitgehaald.
Anne, heel veel liefde en sterkte voor jou deze laatste dagen/weken. Ik heb heel erg veel respect voor jouw vechtlust, en ondanks dat ik je niet echt ken vind ik je een heel bijzonder meisje, waar ik veel van heb geleerd, en die mijn ogen op bepaalde punten heeft geopend...
En het schilderij wat je laatst gemaakt had, dat was prachtig. Jammer dat je dit talent niet verder hebt kunnen ontwikkelen...

Veel liefs voor jullie allemaal,

Roos

Anoniem zei

hallo anne,

vanaf dag 1 op het michael college vond ik jou al een opvallend lief meisje...klein van buiten, groots van binnen. ik ken je niet door en door, maar als ik die vriendinnen van je hoor zijn dat alleen maar positieve verhalen. vandaag kwam een leerkracht met een negatief nieuwtje. hoewel niemand uit onze klas je eigenlijk goed kent (omdat je er niet zo lang was) was heel onze klas geschokkeerd.

sterkte de komende tijd, geniet nog maar...hoe spijtig het ook is:(

familie ook sterkte!!

groetjes...

Anoniem zei

Jee zeg, Ik volg jullie blog nou al een tijd, zoals vele andere mensen denk ik.
Ik ken jullie niet.

Maar ik ben wel geschrokken door dit nieuws.
Dat het allemaal opeens zo snel om kan slaan zeg!

Ik wens jullie veel sterkte in deze zware en zo oneerlijke periode..

Liefs Maaike

Anoniem zei

Lieve Anne en familie
Ik heb jullie een tijdje gevolgt, Ik wens jullie nog een veel kracht en sterkte toe voor de tijd die jullie nog samen hebben.

een onbekende

Anoniem zei

Lieve Anne,Daan,Fred & Mariette

Wat verschrikkelijk!:( ik volg iedere dag de site van anne...zo'n lief sterk aardig knap meisje verdient dit niet! ik zit hier met tranen in mijn ogen..zo verschrikkelijk nieuws nog heel veel succes en sterkte ...geniet van elkaar!

de kaarsjes branden voor jullie

xx inge de laat

Anoniem zei

Ik steek voor jullie elke dag een kaarsje op, dat jullie nog een mooie tijd met elkaar gegund is. Anne, jij bent een voorbeeld voor ons allemaal. Ik kan alleen maar met oprechte nederigheid zeggen... heel veel sterkte lieve meid. Je mag ontzettend trots op jezelf zijn, en je ouders. Jullie zijn alle 4 prachtige mensen.
Sterkte samen! En ik geloof echt: liefde overwint lijden...

Anoniem zei

lieve anne,
ik heb elke dag jou site gelezen en ik leef helemal met je mee, je verdient dit niet zo'n lieve meid!
ik had laats nog een foto van jou en mij toen we nog klein waren! geweldige tijd heb ik met jou gehad! ik had het altijd naar mijn zin bij jou, bij jullie in huis was het echt ook heel gezellig! heeeel veel sterte voor jou en je familie!
veel liefs van Manon
xxxx

Anoniem zei

Lieve Anne en familie,

Ik ken jullie niet persoonlijk, maar volg het gevecht van Anne sinds de zomer.
Jullie, maar vooral Anne, heb ik mogen leren kennen als positief ingestelde mensen die ondanks deze verschrikkelijke ziekte, dachten aan andere zieke kinderen. Hard was de klap toen ik vanmorgen dit bericht las... Woorden schieten tekort.
Ik wil jullie heel veel sterkte, kracht, maar vooral liefde toewensen de komende weken. Jullie zullen niet uit mijn gedachten zijn!

Liefs,
Maartje

Anoniem zei

lieve anne,
ik ken jou niet persoonlijk maar ik ken je moeder van vroeger.
elke dag als ik hier kijk hoop ik op een positief bericht.
het is zo oneerlik verdeeld in dit leven, ik weet van heel nabij hoe dat is. waarom jij en ik niet?
machteloos hier te zitten en vol verdriet te typen doet zeer
ik wens jou anne en jouw familie nog een heel intensieve en warme tijd in dit leven.
herman

Anoniem zei

Blijf de mooie momenten koesteren en bewaar ze voor altijd in je hart.

Nog heel veel mooie en fijne momenten gewenst.

Lucienne

Anoniem zei

Lieve Anne, Fred, Mariet en Daan,

Wat is het leven ongelooflijk oneerlijk. Wij wensen jullie alle vier vreselijk veel sterkte toe. En Anne, ik hoop dat je pijn draaglijk gemaakt kan worden. Koester jullie fijne momenten nog samen. Jullie zijn in onze gedachten.

Anoniem zei

Lieve Anne, Daan, Mariet en Fred,

Vanmorgen durfde ik de site eigenlijk niet te openen....bang om te lezen wat ik nu alsnog moet lezen.........
Jullie hebben alles gedaan wat jullie konden doen.....daarmee hadden we allemaal zo'n goede hoop op een andere afloop als dit verschrikkelijke noodlot.
Anne, weet je wat ik vooral zo bijzonder vind? Dat jij uit jouw jonge leven wel zo ongelofelijk veel waarde hebt weten uit te halen en zo ongelofelijk veel voor anderen hebt betekend en zal blijven betekenen....je bent en blijft onvergetelijk.
ontzettend veel sterkte, ook voor jouw fantastische broer en lieve mama en papa, in deze bizarre onbegrijpelijke tijd ....

XJoost Natascha & Jurre

Anoniem zei

Lieve Anne en Familie.

Ook ik ken jullie niet persoonlijk maar keek elke dag of er al nieuws was.

Dit is echt verschrikkelijk nieuws.
Het doet pijn. Zo een prachtige jonge meid.

Heel veel sterkte de komende tijd.
Ik brand voor jullie een kaarsje en natuurlijk speciaal voor Anne.
Voor alle kracht voor de aankomende tijd.

Veel liefs en een dikke knuffel

Anoniem zei

lieve anne, daantje en jullie pa en ma,
ben zo geschrokken van dit nieuws, maar lieve anne ik denk aan je elke dag en stuur je een knuffel en nog vele mooie warme momenten vanuit mijn hart voor jullie samen. jij hebt je voetstappen op mijn hart achtergelaten lieverd al heb ik jou maar even verpleegd in het amphia XXXXXXXXX

Anoniem zei

Met geen pen is te beschrijven wat dit met me doet, moet je nagaan hoe het voor jullie moet zijn...

Ik kijk dagelijks op de site, en al had ik als velen al kunnen lezen dat het niet zo goed ging, dit kwam wel heel plotseling en hard aan.

Lieve Anne, voor zover je kunt, geniet van de komende tijd. Je bent zo sterk geweest, en hebt zo hard gevochten... Lieve familie, ouders en broertje, bewaar de herinneringen in jullie hart en in jullie ziel. Het wordt zo kostbaar.

Veel sterkte in deze moeilijke tijd.

Anoniem zei

Ik ken jullie ook niet persoonlijk maar lees hier heel veel mee!

Dit is zo oneerlijk!!!!

hier zijn geen woorden voor!

ik denk aan jullie en steek een kaarsje op voor jullie!

lieve anne en familie heel erg veel sterkte wij zullen aan jullie denken!!!

xxxxx

Anoniem zei

In de hemel vieren ze feest, hun engel komt weer thuis.

Hier huilen we allemaal met jullie mee, veel liefs.

Claudia

Anoniem zei

Lieve Anne en familie,

De afgelopen maanden heb ik iedere dag op jullie site gekeken en het hele gevecht gevolgd.
Mijn moeder en ik waren dan ook verslagen door dit nieuws.
Het is al lang geleden dat Anne en ik met elkaar speelden - we waren zo'n jaar of drie/vier - maar mijn moeder wist er nog wel een paar leuke verhalen over te vertellen.

Heel veel sterkte de komende tijd en geniet nog van de momenten samen!

Veel liefs,
Noortje van Dongen

Anoniem zei

Lieve Anne,
Lieve Familie.

Geniet van de kleine dingen,
Van de dagen dat jullie nog samen zijn.
Geniet van de steun van alle lieve mensen om je heen.
We zullen altijd met jullie mee leven en jullie nooit vergeten.

Veel liefs en Sterkte.

Paul, Marjet, Merel en Elien van Rooijen.

Anoniem zei

Lieve Anne

Niemand heeft hier woorden voor, iemand die er zo hard heeft voor gevochten en vecht; verdient dit niet :(


E.

Anoniem zei

Beste Anne,, (Je kent me niet, maar ik ben een vriend van Inge)
Ik vind het echt heel erg, jouw verhaal:( Het mag zo niet eindigen, ik vind dat je een eerlijke kans verdient!
Hopelijk zijn je laatste dagen de beste! Ik wens je heel veel sterkte en ik hoop dat je rust in vrede..
Liefs,
Nick

Anoniem zei

Dag lieve Anne en familie,

Met pijn in ons hart moeten we je nu loslaten, immers de mooiste bloemen worden het eerst geplukt..........
Je laat bij ons allemaal een onuitwisbare indruk achter.
Bedankt dat wij het via de site van zo dichtbij mochten meemaken.
We wensen jullie alle kracht toe voor de komende dagen en heel veel lieve knuffels.
Frank, Jolanda,Linda, Rudy en Inge de Laat

Anoniem zei

Lieve Anne,
"Je woont in ons hart".
Nu en voor altijd.
Meer woorden konden we niet vinden...

Hele dikke knuffel van ons.

Esther, Rene en Emma

Anoniem zei

Anne ik heb een gedicht voor je gemaakt:

Anne je gaat ons verlaten,
Iedereen hier om je heen
Maar het is niet jouw keus,
Nee, jij kan hem niet maken.

Zo dapper en dan dit lot,
Een heel leven wordt weggegrepen
En een plaatsje vrijgegeven,
Boven in de lucht.. voor jou

Het liefst hadden we je hier gehouden,
Maar dat kan helaas niet meer
Koester je mooie dagen,
En bewaar ze, voor altijd

Een ding wil ik je nog zeggen,
Ik vergeet je nooit, echt niet
Ik blijf altijd aan je denken,
Anne, je woont in mijn hart

veel sterkte Sara

Anoniem zei

Lieve Anne en familie..

ik had dit nooit verwacht..
ik ben sprakeloos
dit mag gewoon niet gebeuren!!!

heel, heeell veel sterkte allemaal
en ik denk elke dag aan jullie

dikke knuffel, Tamara ( van jacinta basisschool )

Anoniem zei

Lieve Anne en familie,

Ook wij zijn verslagen door dit nieuws. Wat is de wereld door oneerlijk. Helaas zien we deze ziekte voor de 2e keer bij een veel te jong iemand toeslaan.

We denken aan jou en je papa, mama en broertje en leven met de rest van je familie mee.

Veel sterkte en geniet van elke moment met elkaar.

Veel liefs
Angelo, Anne-Marie en Fenne van Gool
(overburen Jos en Margriet)

Anoniem zei

Lieve familie van Hoek, de uitkomst van deze oneerlijke strijd is niet te bevatten. Stoppen met vechten en proberen te aanvaarden; ongelooflijk moeilijk. Ik heb grote bewondering voor de manier waarop jullie de aflopen jaren staande hebben gehouden; Anne, je hebt niet één steen verlegd in die rivier, je hebt een hele dam gebouwd. Jij betekent zoveel voor een hele grote groep mensen, waarvan je er een heleboel misschien niet eens kent. Sommige mensen leven 90 jaar en bereiken nooit wat jij in je korte leven wel hebt bereikt; een schrale troost, maar wel een feit. Ik hoop zo dat jullie nog een goede tijd gegund is, dat je je goed gaat voelen in plaats van ziek en ik wens jullie alle liefde en sterkte van de wereld.

Anoniem zei

als ik dit lees vind ik het echt heel erg, als ik het zelf was zou ik het niet kunnen begrijpen..
Veel sterkte!

Anoniem zei

Met een brok in me keel en tranen in me ogen lees ik dit.
Ik las het op de site waar joyce actief op is en ken joyce ook persoonlijk.
Wil jullie heel erg veel sterkte wensen de komende tijd,en probeer te genieten van elke seconde die er nog is.
Ik zal een kaarsje voor jullie branden.

liefs Linda(vriendin van joyce)

Anoniem zei

Lieve mensen.
dit is vreselijk dat had ik niet hoeven zeggen..

Ik heb er geen woorden voor..

liefs

Anoniem zei

Lieve Anne, familie,

Dit kan toch niet waar zijn, dit is niet eerlijk!!

Zo'n kleine meid, een prachtig kind als we naar de 'kusfoto' van je kijken, die zo moedig de strijd aanging, wetend dat het niet gemakkelijk zou, er veel dagen zouden komen dat ze zich niet goed zou voelen, maar ondanks dat alles nooit klaagt en steeds het positieve blijft zien, nu toch de strijd dreigt te verliezen!
Het mag niet, maar........

Als er iets was wat we zouden kunnen doen, waren honderden, nee duizenden mensen volgens mij bereid om wat dan ook voor jou te doen Anne. Zonder dat je je het misschien realiseert ben je in de harten gekropen van velen, ook in die van ons.

We blijven hopen op een wonder, zullen kaarsjes voor je branden en wensen jou en je familie uiteraard ONTZETTEND veel sterkte!


Dikke knuffel van Anje, Pierre en de hondjes Ayla en Megan uit Roosendaal


"Je ben en blijft voor altijd in ons hart!"

Anoniem zei

Lieve Anne, Daan, Papa & Mama,

Jullie kennen mij niet en ik ken jullie niet persoonlijk. Ik heb met regelmaat, en de laatste tijd nog regelmatiger jouw strijd tegen deze vreselijk oneerlijke ziekte gevolgd. Ik ben diep geschokt en verdrietig van dit bizarre bericht. Alle woorden die ik zou willen zeggen vallen in het niet bij het verdriet wat jullie moeten voelen.

Ik wens jullie allemaal ontzettend veel sterkte en kracht voor de komende moeilijke tijd.

Anne je woont ook in mijn hart. Nu en altijd.

Ik

Anoniem zei

Lieve Anne, Daan, Papa en Mama,

Jullie kennen mij niet en ik ken jullie niet persoonlijk. Ik volg het nieuws hier met grote regelmaat en de laatste tijd nog regelmatiger. Ik ben, zoals zovelen, ondersteboven, boos en verdrietig van het afschuwelijke nieuws.

Alles wat ik zou willen zeggen zal jullie pijn en verdriet niet weg kunnen nemen. Daarom ga ik alleen maar zeggen: Heel veel sterkte en kracht in deze hele moeilijke dagen voor jullie allemaal.

En Anne, je woont ook in mijn hart. Nu en voor altijd.

Anoniem zei

ik ben mo, ik ben de vriend van de zus van Youkje.
Ik heb jullie site bekeken en ben met jullie verdrietig.
Het is niet eerlijk!!
Ik vind Anne heel dapper en ik wens jullie heel veel sterkte toe.
Dikke kus voor anne.