vrijdag 8 februari 2008

Lieve Anne,

Anne,

We liggen naast je, liefje
als een deken om je heen.
Je armen hengelen naar ons
naar ons hoofd, onze handen,
we laten ons zo graag vangen.

We delen de pijn en het verdriet,
we delen de onrust, we delen de rust,
bovenal delen we de intense liefde,

het is OK, schatje, je mag gaan.


Lieve mensen,

We willen Anne een mooi afscheid geven.
Jullie zijn welkom a.s. woensdag 13 februari om 13.30 in de Mariakerk in Breda. Daar kunnen jullie afscheid nemen van Anne.

Het is Anne's wens om gecremeerd te worden, zodat ze altijd bij ons in huis kon wonen.
We zijn nog steeds ontzettend blij met iedere bijdrage (verhaal, enkele herinnering, foto's etc) voor het boekje voor Anne.
Je kunt het sturen naar boekjevooranne@gmail.com



Hieronder de officiele rouwadvertentie. Dit is in plaats van schriftelijke uitnodiging.

Anne
Jij woont in mijn hart
Heel diep hier in mijn hart
Waar liefde is, warmte en veiligheid
Jij woont in mijn hart
En nooit wil ik jou kwijt
Jij woont hier in mijn hart, altijd

Onze lieve, dappere, sterke, grappige en inspirerende Anne
is aan haar laatste reis begonnen naar “het land van beter zijn”.
Anne is in onze armen heengegaan,
op een grote wolk van liefde.


Anne van Hoek

Ze is 13 jaar geworden.

Daan
Fred en Mariëtte
Familie en vrienden


8 februari 2008
Hillenraadstraat 11
4834 JD Breda

Wij nodigen u uit om samen met ons afscheid te nemen van Anne op woensdag 13 februari om 13.30 uur in de Mariakerk, aan het Mariaplein 1 te Breda.

In kleine kring zullen wij Anne begeleiden naar het uitvaartcentrum.

Gelegenheid tot condoleren graag alleen schriftelijk voor aanvang van de bijeenkomst in de kerk.

Vriendelijk verzoeken wij één enkele bloem voor Anne mee te brengen.

In plaats van bloemstukken graag een donatie aan KiKa (Kinderen Kankervrij).
De collectebussen staan achter in de kerk.

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Ontzettend bijzonder, onwaarschijnlijk pijnlijk.. al deze gevoelens wisselen elkaar af. Ik wens jullie nogmaals ontzettend veel sterkte toe. Het kaarsje brandt, moge het een lichtpuntje zijn voor jullie allemaal. Anne, een hele goede, rustige reis, ik weet zeker dat je heel goed wordt ontvangen... in het Land van Beter Zijn!

Sterkte...

Anoniem zei

lieve fred, mariëtte en daan

de hele dag denk ik aan jullie, de pijn die jullie hebben.. En ik wil jullie nogmaals heel veel sterkte wensen, ik hoop dat anne haar rust heeft gevonden, en ze zal altijd bij jullie blijven.. maar dat weten jullie natuurlijk ook zelf, en jullie krijgen het vast vaak te horen.. ik zou ook zo graag iets meer willen doen, dan jullie sterkte wensen, ik weet alleen niet hoe. ik zal sowieso woensdag komen.. dat is nog wel het minste wat ik kan doen

heel veel liefs,

nienke
(van de jacinta)

Anoniem zei

Lieve Fred, Mariëtte en Daan!

Het is nog steeds niet helemaal doorgedrongen bij me. Ik denk heel de tijd aan van alles.
Ze was altijd heel sterk. Daarom kon ik alles moeilijk geloven.
Ik wens jullie nog heel veel meer dan sterkte en succes toe.
Ik wil woensdag heel graag komen.
Om toch nog afscheid te nemen.

Groeten van Emma!
(jacinta)

Anoniem zei

Lieve Daan, Fred en Mariette.

Alweer is het zo´n mooie dag.
Anne heeft voor ons de lente laten beginnen. Vast om ons een beetje te verwarmen. Ik moet zo veel aan haar denken..

Ik vind het zo zo zo fijn dat ik de laatse tijd bij jullie mocht zijn. Jullie zijn fantastisch en ik bewonder jullie enorm!
Anne, Daan, Fred en Mariette, jullie wonen in mijn hart.

tot snel! heel veel liefs, Lotte

Anoniem zei

lieve fred,daan en mariette,
Ik wil jullie heel veel liefde, sterkte en hoop toewensen in deze moeilijke tijd... Ik weet zeker dat Anne nu rust heeft en geen pijn meer...Ik wil jullie veel geluk toewensen in jullie verdere leven; jullie zijn bijzondere mensen, net als Anne..... Het was een lieve meid. Veel liefs, Robin
(7a Michael College)