woensdag 12 september 2007

Een speciaal berichtje voor mijn school en klas

Vandaag kwam juf Silvia van het LUMC langs. Zij verzorgt het onderwijs voor mij hier in Leiden. Ze heeft contact gezocht met mijn school (Michaƫl college)

Ik weet dat jullie ontzettend meeleven met mij. Bijvoorbeeld iedere dag beginnen met een spreuk voor mij op de verschillende werkweek kampen (Nederland, belgie, polen etc) maar ook al die lieve post en berichtjes doen me erg goed.
Het liefste van alles zou ik gewoon weer tussen jullie op school willen zitten. Ik mis jullie allemaal heel heel erg. Maar ik mag gewoon nog niet, omdat ik in aplasie ben (moeilijk woord voor hele lage weerstand) Maar nu regelt de school zelfs dat ik via een laptop en webcam contact kan maken met jullie. Geweldig. Dan kan ik jullie zien en jullie mij en kan ik sommige lessen toch nog volgen. Bedankt school dat jullie dit willen doen voor mij.
En klas en school, ik vind jullie allemaal kanjers en heel lief. Ik hoop er gewoon over een tijdje weer echt bij te zijn. Ik hou van jullie. xxxxxxx van Anne

3 opmerkingen:

Anoniem zei

hey anne wat leuk dat je bij ons in de klas komt(in iedergeval op de webcam)
kan je toch nog kijken hoe het er hier aan toe gaat en kunnen wij jou ook bekijken.

xxxx joon
ohh ja ook de groetjes van mijn zus gaia en de rest van familie

Anoniem zei

heej anne,
ik vind het heel fijn als je een paar dagen(via de webcam) bij ons in de klas komt. meneer mulder had het er vandaag over en iedereen wilde dat je weer even langs komt. ik heb er zin in en ik hoop dat je snel komt kijken bij ons.
-xxxxx100.000.000-
robin and the whole family.
p.s. da was een beetje voor je engels(kan je al goed) ;)

Anoniem zei

Lieve Anne,
ik ben blij dat het vandaag weer wat beter ging!
haha beetje leiden onveilig maken!
sta je straks nog in de krant ook:P
heel veel liefs en sterkte!xxxxxxxxx Manon