donderdag 30 augustus 2007

Het minst betrede pad

We staan voor de kruising, we nemen het minst betrede pad.

Het ene pad is comfortabeler maar ook echt doodlopend. Het andere pad is die van experiment, weten niet precies hoe die (af)loopt, vol met risico's maar nog met glinsteringentjes van hoop. Het is het moeilijkste en gevaarlijkste pad. We hebben na goed overleg voor dit pad gekozen. We beginnen dinsdag om 9.00 met dat Pad.

Duivelse dillema's en ondragelijke scenario's zijn over ons heengekomen de laatste dagen. Het kost ons veel energie om dit allemaal te verwerken.
Maar we gaan ervoor. En we weten ons gesteund door zoveel lieve mensen die aan haar denken, positieve energie sturen etc...

De gordelroos behandeling slaat goed aan. Anne heeft er eigenlijk geen last van. Anne slaapt op dit moment lekker. Als het goed is kunnen we morgen naar huis om even bij te komen van alles. Maandagavond moeten we dan weer terug zijn.

Nogmaals, we zijn diep ontroerd door zo veel positieve energie, lieve reacties. En ook door alle kaarsjes die branden. Het geeft ons moed en vertrouwen.

8 opmerkingen:

Anoniem zei

HeeJ anne, daan, fred en mariette

wat een ... bericht. Ik schrok er echt heel erg van, maar wij blijven er nog steeds in geloven dat je het wel redt Anne! Heel veel sterkte en kusjes enz...(L)

xxxXxxx Rosa en natuurlijk Wanar, Moniek en Ron (L)(L)

Anoniem zei

Wat goed dat jullie onbetreden paden gaan bewandelen!!!! Die bieden misschien wel prachtige nieuwe bestemmingen op! De hele dag aan jullie gedacht en vanavond gaat bij onze huisbuddha (Harry Potter heeft huiselven, wij een huisbuddha) de kaars aan. Globale verwaming plaatselijk boven Breda e.o.. Fijn dat de gordelroos goed behandeld wordt en dat Anne veel slaapt - voor het opdoen van kracht, voor het verwerken van emoties en om te dromen van een ongedroomde toekomst. Laten jullie nog weten wat dat pad is? Veel liefs en warmte van ons gewenst en voor Anne, sweet dreams!
Marlies en Jeroen

Anoniem zei

Lieve Anne,

ik ben blij dat het toch weer ietsje beter gaat!
goede keus.
ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen, alleen dat ik heel blij ben!

Hou Heel Veel Van Lieve Anne!
Xx Manon

Anoniem zei

Heel goed en ontzettend dapper dat jullie het moeilijke pad kiezen.

Hopelijk kunnen jullie dit weekend een beetje herstellen van alle waanzinnige indrukken, om er daarna weer vol voor te kunnen gaan !

Veel kracht en vertrouwen gewenst !

joost,jolanda,joeri,jesse

smulfam zei

Lieve, dappere Hoekjes,

respect voor jullie keuze !
we geven jullie een hand en helpen jullie op dit spannende pad.
ook al wordt het een lange afstandswandeling, we dragen jullie op vele handen !!!

lyd, ton, janna, bente, jochem

Anoniem zei

hallo Anne,Daan Fred en Mariette,
ik hoop dat de gekozen weg je helpt.

ik weet uit eigen ervaring hoe zwaar die weg is, ik ben eenzelfde soort weg al meermaals moeten gaan.

met liefde, de goede energie en veel ondersteuning denk ik dat het wel lukt.

heel veel sterkte

herman uit luxemburg

inge zei

lieve anne,daan,mariette & fred

Wat fijn om te horen dat alles goed gaat met anne.:) en ook fijn dat jullie toch een moeilijkste pad gaan betreden..ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen.. ik wil wel zeggen dat ik er erg blij om ben..

Anne: Lieve Sterke Meid..Hou vol(K)

Hvj..Liefs inge de laat

Anoniem zei

Hallo allemaal,

Wat een moed om dat pad te volgen, zo vol onzekerheden.
Maar het allerbelangrijkste is de hoop die het geeft, tenslotte is aan ieder behandeling een experimentele fase vooraf gegaan.
Als we met zijn allen positief blijven denken en kaarsjes aan blijven steken dan moet dit experiment gaan slagen.
Knap ook dat jullie in deze zo zware tijden de kracht op brengen om ons in zulke mooie bewoordingen op de hoogte te brengen van de dagelijkse situatie.
Voor jullie allemaal een rustig weekend en voor dinsdag heel veel sterkte toegewenst.
Jolanda de laat (moeder van Inge)