woensdag 19 december 2007

"Me Anne, you Tarzan"



Me Anne, you Tarzan

Wat een onvergetelijke dag. De dag was begonnen in het LUMC voor bloedplaatjes en het optuigen van de kerstboom aldaar. Dat kan je wel aan Anne overlaten.

s'Middag is Anne naar opa en oma gegaan, waar ze heerlijk heeft gegeten.





Maar daarna Tarzan. Wat was dat een een echt bijzondere en onvergetelijke avond. We zijn Britt (musical ster) en Roel (ja inderdaad, beter bekend als de buurman GB in het gastenboek) heel dankbaar voor wat ze allemaal geregeld hebben voor Anne. Het was een groot succes. Anne heeft enorm genoten.

Anne mocht via de artiesteningang naar binnen, werd gekleed en geschminkt in de kleedkamers door Britt en Nathalie. Daarna werden we opgehaald en naar binnen geleid om de voorstelling te zien. De voorstelling is werkelijk heel mooi. Met het liedje van 'Jij woont in mijn hart' is het moeilijk onze ogen droog te houden.


In de pauze kregen we champagne in de directiekamer (de kamer van ene J. vd Ende). Daarna hebben we de tweede helft gekeken. Weer heel mooi, apen over en weer. Aan het eind van de voorstelling droeg Jane een button van Anne op haar kleding (foto volgt nog) Heel bijzonder hoor.


Daarna hebben we een 'meet en greet' gehad met Tarzan en Jane. (zie foto's). en ze kreeg nog spontaan 2 kussen van Tarzan. Aan het eind van de avond zijn we nog in de artiestenruimte geweest om wat te drinken. Anne lag uiteindelijk 1.30 in bed. Moe maar maar heel gelukkig.


Nu zijn Laura en Rosemarijn op visite, en wordt er volop nagenoten.

9 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi anne,

Wat leuk dat je het zo naar je zin hebt gehad! ik ben er ook geweest en vond het musical ook echt helemaal super! je kleren zien er ook heel mooi uit! GOED GESHOPT!

Jou button reist elke dag met mij mee naar Tilburg op mijn tas! Veel plezier met nagenieten vandaag!

Groetjes
Linda de Laat
(zus van Inge)

Anoniem zei

hee anne!! egt leuk dat het zo goed en leuk is gegaan!! En wat heb jij nogsteeds super mooi engeltjes haar (zoals ik altijd al zei!!(L)hihi) en wat is het lang!! Je bent egt super knap!! Ik HouSuperVeelVanJe!!! Tot snel sgatii Hssvvj knzj NTB!! xxYoukel (A)

Anoniem zei

Lieverd!!! ik hoop dat het leuk is nu met roos en laura!

ik wou even zeggen dat ik het heeel leuk vond dat ik er bij mocht zijn (L) I love you

en jij woont in mijn hart!

xxxxxxxxxx nog veel plezier!! xx van anique koole

Anoniem zei

Heee Lieve Anne!

Wat zag jij er mooi uit zeg bij de premiere:p!! Je hebt echt mooie kleren geshopt! Wat bijzonder en leuk dat Jane je button droeg! Ben benieuwd naar de foto's:) En je moet je wangen de komende week niet wassen he;) Want die kussen van Tarzan moet je goed bewaren hihi! (heb je hem stiekem ook terug gekust?:p)
Nou meisje geniet maar lekker na van de mooie dag! We kletsen lekker bij met kerst!

Liefs en kusjes Tes

Anoniem zei

Hee lieve anne!

Wat fijn dat het zo leuk was! En wat zag je er mooi uit! Ik ben echt blij dat je het zo naar je zin hebt gehad! Ook echt heel bijzonder dat ze zomaar jou button droegen, erg leuk wel!
Heeel veel liefs,
Elien van Rooijen.
(+Paul, Marjet & Merel nog van de Jacinta)

Anoniem zei

Heee Anne,

Wat fijn dat je het zo naar je zin had, ook nog naast tarzan&jane, Superleuk! En je zag er mooi uit. goed geshopt!:D

xx(K)

eline

Anoniem zei

Lieve Anne,

Wat een prachtig, ontroerend verhaal over je Tarzan avonturen!! Ik kan me voorstellen dat het nummer, JOUW nummer, ook de nodige emoties meebracht....heb er bij de gedachte alleen al (zo vanachter de computer) moeite mee.
Je ziet er inderdaad fantastisch en stralend uit meid zo op de fotos....de strijdlust straalt ervan af en wij strijden mee!
Heb je het totaalbedrag al gehoord dat de studenten voor je opgehaald hebben?

Groetjes,
Joost Natascha & Jurre

Anoniem zei

Hoi Anne,

Dat was echt een dag met een gouden randje.
Je zag er ook supergaaf uit.
En dan die prachtige foto's en ook nog champagne met zelfs bitterballen zag ik op de foto in zo'n chique kamer dat kunnen er niet veel zeggen dat ze daar mochten zitten bij zo'n voorstelling.
Het is jullie ook allemaal van harte gegund.
Geniet nog lekker na en fijne feestdagen.

grtjs Frank,Jolanda,LInda,Rudy en Inge de Laat

Anoniem zei

Haai Anne!
Sooo, mooie kleren hoor! En die musical, wat een mooie kostuums, ik heb er verder ook echt super verhalen over gehoord!

Trouwens, op de kerstmarkt hebben we echt super veel foto's gemaakt van al je fans (te herkennen aan de buttons), die krijg je hopelijk z.s.m. te zien (camera van Anique).

Grtz.
Douwee