donderdag 13 december 2007

Beseffen ?!?!

We beseffen het gewoon nog niet,
We beseffen niet de impact van de mokerslag die ons is getroffen,
We beseffen niet dat een meisje van 13 in de bloei van haar leven,
met een toekomst voor zich, gevraagd wordt de andere kant op te kijken.
We beseffen niet, dat een meisje van 13, nog zo sterk en vol levenslust, zo ziek kan zijn.
Of zoals Anne zei: "Ik wil sterven van ouderdom, niet aan deze ziekte"

We beseffen dat we vol ongeloof zitten, vol van "dit kan toch niet waar zijn".
We beseffen dat we vol van verdriet zijn, van woede ook, vol van pijn.
We beseffen ook hoe het onze Daan raakt en pijn doet.
We beseffen ook dat we vreselijk veel van ons Anne houden, met iedere vezel van ons lichaam.
We beseffen heel goed dat we nog ieder moment van de dag kunnen genieten van elkaar.

We beseffen dat Anne heel bijzonder is, niet alleen voor ons, maar voor heel veel mensen om haar heen.
We beseffen dat ook jullie getroffen zijn door dit bericht, maar ook dankzij jullie steun het voor Anne en ons draagelijker wordt.

We hebben nog een weg te gaan, te beginnen met morgen naar Leiden voor hoe nu verder.
We hopen dat we op jullie steun kunnen bijven rekenen, veel liefs van ons.

14 opmerkingen:

Anoniem zei

stilte, verwarring, machteloosheid, we zijn beduusd, maar weet dat we in gedachte bij jullie zijn en dat we met alles wat we in ons hebben voor jullie klaar staan, altijd.
de smullen

Anoniem zei

Er zijn gewoon geen woorden voor wat jullie is overkomen....
Geen woord kan uitdrukken hoe ik met jullie meeleef, hoezeer ik verdriet heb om dit verschrikkelijke nieuws.
Ondanks alles, er brandt een kaarsje, als lichtje in alle duisternis.

Veel sterke Allemaal!

Anoniem zei

Jullie staan nooit alleen - hoe eenzaam je je ook zult voelen soms. Maar wij allemaal, alle bezoekers aan de site, steunen jullie!

Anoniem zei

Ook voor morgen weer veel sterkte voor wéér een zwaar gesprek.
Wij denken aan jullie !

Veel liefs,

Fam de Laat (Inge)

Anoniem zei

Zeer mooi geschreven, al ken ik Anne niet persoonlijk, het doet me toch veel!

Anoniem zei

ik kan het haast niet geloven. hier zijn geen woorden voor. Ik blijf een kaarsje voor jullie branden in deze moeilijke tijden.

ik denk aan jullie....

Anoniem zei

Ik heb geen woorden hiervoor.
Elke minuut denk ik aan jullie, wat jullie moet doormaken.
Elk uur wil ik kijken op de site, of er goed nieuws is. Ga ik naar bed, ik denk er aan.
Anne, ik leef met je mee en Daan(L)

Ik geloof erin.

xx

Eline

ps; morgen kijk ik op de site.voor het nieuws wat jullie nu veder gaan doen. Als het erop komt, ps; Zouden jullie het adres willen geven? Dat ik kaartjes kan sturen. ?

Anoniem zei

ik weet niet wat ik wat voor reactie ik kan schrijfen,een ding zeg ik wel het raakt me zeer er zijn echt geen woorden voor wat er gebeurt met anne.sterkte

Anoniem zei

Lieve allemaal..
Ik denk dat iedereen wel begrijpt dat ik met jullie meeleef..
Ik kan daar ook geen woorden voor gebruiken
dit gun je gewoon niemand!!
En al helemaal niet zo'n leuk lief zorgzaam meisje als Anne!
een lichtje brandt er in mijn hart voor iedereen die Anne kent en van haar haar houd en natuurlijk voor Anne zelf

Anoniem zei

Lieve Anne, Daan, Mariette en Fred.

Moeilijk om de juiste woorden te vinden. Jullie zijn in onze gedachten. Er brandt een kaars speciaal voor jullie met heel veel kaarsjes eromheen.
Liefs uit Gilze, Jan, Anna, Anton, Toon en Margot Belterman

Anoniem zei

De hele dag door zit er een knoop in mijn maag, is de eetlust ver te zoeken en voel ik me anders.....er is maar 1 oorzaak voor aan te geven ...... we leven zo ongelofelijk met jullie mee, lieve Anne, Daan, Fred & Mariette, en we blijven uitkijken naar berichten die hoop en vertrouwen geven!!
Sterkte morgen,
Joost Natascha & Jurre

Anoniem zei

Je bent nadrukkelijk 'aanwezig' in ons gezin. Heel veel lieve groeten van Corine & Michiel, Zarah (9B), Jesse (7A) en Julia (4H)

Anoniem zei

Lieve Anne,daan,Mariette & fred

Ik denk contant aan jullie(L)
het is fijn om te zien dat zoveel mensen aan jullie denken en zoveel mensen die jullie steunen
ik blijf voor jullie duimen(L)

xx inge de laat
[ jacinta ]

Anoniem zei

Hier zijn geen woorden voor. We leven met jullie mee, even onmachtig als alle mensen hier die hun afgrijzen en wanhoop proberen te verwoorden. Maar elk woord lijkt leeg en hol... Sterkte lieve mensen, sterkte en moed en kracht om te blijven geloven dat het allemaal niet voor niks is.
Erna, Kelsang en Dhargyäl