zaterdag 15 december 2007

Bericht van Annemarie en Anique

Einddatum Buttonactie in zicht:

Anne is erg blij en enthousiast dat er zoveel buttons door iedereen gekocht en verkocht zijn!
Daarmee kan ze erg veel kinderen in het LUMC blij maken.
Anne en Anique willen graag alles wat we kunnen aanschaffen voor het LUMC zelf overhandigen.
We proberen dat nog voor kerst te realiseren.
Hebben de kinderen daar ook wat anders te doen met kerst!

Natuurlijk verliezen we het hoofddoel; nl. Anne leuke foto's laten zien zodat ze heel zeker weet dat iedereen aan haar denkt, niet uit het oog.
Als kerstcadeau zouden we dan dan ook heel graag alle foto's met buttons aan Anne willen overhandigen.
Mocht je er nog een hebben en nog niet gemailed hebben,..doe het nu en de foto wordt aan de collectie toegvoegd.
Jij mag er niet bij ontbreken!

Ook hopen we dat de opbrengsten van iedereen die buttons heeft verkocht uiterlijk 20 december binnen zijn, zodat we weten wat we kunnen spenderen aan het LUMC!


Ongelofelijk bedankt iedereen voor de inzet, het enthousiasme en de lieve woorden!
Bijzonder wat we met z'n allen voor elkaar krijgen.
Wat we precies kunnen aanschaffen wordt na 20 december bekend gemaakt.

Anique en Annemarie

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hee Allemaal.

ik zelf heb vrijdag 13 buttons gekocht xD
alleen moet ik er nog een foto van maken!
Kan je maandag of dinsdag de foto nog mailen?

xxx (K)

Eline

Anoniem zei

Ik ben heel erg benieuwd hoeveel buttons er verkcoht waren, ik hoorde zelfs dat het koningshuis er had? Super vet! :D

Ik ga snel de foto opsturen!