dinsdag 7 augustus 2007

We zijn weer thuis :-)

We zijn weer thuis, heerlijk genieten van eigen huis, tuin en eigen bed. Kunnen we even bijkomen van alles wat ons overkomen is.
PS. als je post wilt sturen (een van Anne's B's ;-) dan kun je die sturen naar Anne van Hoek - Hillenraadstraat 11 - 4834 JD Breda. En dank voor alle post en lieve berichtjes tot dusver. Het is hartverwarmend om zoveel steun te mogen ontvangen. En we blijven jullie natuurlijk allemaal op de hoogte houden via deze website.

2 opmerkingen:

annemieke zei

Fijn dat je weer thuis bent en kunt genieten. Althans dat hoop ik. Ben je niet te moe en heb je geen stress dat je binnenkort weer richting Leiden moet? Als ik na een lange tijd thuis kom, dan kan ik altijd enorm genieten van de gewone dingen, die je eigenlijk ergens anders niet mist maar toch wel. Het gekraak van een deur, een vlekje die een van de jongens hebben gemaakt. Dat maakt een huis je thuis. ik hoop dat jij dat ook hebt, naast alle dingen die je wel gemist hebt natuurlijk.
Beterschap en geniet toch nog maar even van de vakantie, al was het maar omdat de rest nog niet naar school hoeft
Annemieke Pepping
PS dit is het tweede berichtje dat ik maak. Ik weet niet of de eerste door is gekomen. Ik dacht dat ik aardig op de hoogte was van computers, maar bloggen had ik nog nooit gedaan....... Dus als ik twee berichten heb verstuurd mijn excuses daarvoor!!?!?!

annemieke zei

he he het is toch in 1 keer gelukt!!!