dinsdag 7 augustus 2007

FF naar huis :-)


We mogen even naar huis. Mijn ouders nemen de zorg en de medicatie over. Ik moet namelijk nog veel medicijnen hebben per dag. Vrijdag moet ik weer terug voor controles, bloedplaatjes en CT-scan. Ik moet wel heel erg uitkijken want mijn eigen weerstand is heel klein. Ik ben dus heel gevoelig voor bacterieen en virussen. Ik moet me dus aan heel strenge leefregels houden. En als ik koorts krijg moet ik meteen weer worden opgenomen. Ik mag bv niet in ruimtes met veel mensen (of ik moet een mondkapje op) En ik krijg via mijn neus dag en nacht vloeibare voeding. Maar ik ben blij dat ik weer naar huis mag. En ik wil alle zusters en dokters en pedmeds een dikke pluim geven. Ze zijn heel lief voor mij geweest.


Vanmorgen mocht ik als eerste iets op een wisselschilderij schilderen. Dat schilderij wordt uitgewisseld met verschillende ziekenhuizen. Zie foto

1 opmerking:

Anoniem zei

Lieve allemaal,
Joepie!! Toch even naar huis, dat moet fijn zijn!!! Ik hoop dat alles goed gaat en dat je niet door je verminderde weerstand eerder terug moet. Lekker in je eigen bed liggen, je eigen omgeving. Geniet er lekker van met elkaar,
liefs,
Marlies en Jeroen