woensdag 1 augustus 2007




Lieve mensen,




Anne heeft helaas weer leukemie. Omdat ik de website van hieruit nog niet kan onderhouden nu even een blog (soort dagboek) over Anne.




t/m 1 augustus 2007


Anne heeft vorige week na een extreme reactie op een medicijn zeer hevige pijnen gehad, iets wat ze hier nog nooit hadden gezien. Vrijdag was nog sprake van intensive care maar uiteindelijk heeft ze dit doorstaan en is ze nu redelijk stabiel. Maandag 30 juli is ze aan haar kuur begonnen. En ook voor het eerst even uit bed geweest.


Vandaag woensdag 1 augustus wordt de pijnbestrijding langzaam afgebouwd en kan ze weer zonder hulp op eigen kracht ademen. Anne is wel heel moe en slaapt veel. Gisteren heeft ze ook ook nog samen met Daan en Esmeralda popcorn gebakken op de kamer met een heuse popcorn machine

2 opmerkingen:

Anoniem zei

We vinden het allemaal heel erg wat er gebeurd is. Maar we weten ook nog hoe sterk je de vorige keer was. We wensen je op zijn minst dezelfde sterkte toe Anne. En natuurlijk ook je ouders en Daan.
Yvonne, Henk en Alex.

Anoniem zei

heey anne ik hoop dat je me nog kent maar iedereen die je kent went je stekrte ( ik ben het anouk voogt van vroeger op de jacintaschool) maar heel veel sterkte en even doorzetten he schat groetjes anouk en sanne ( mijn tweelingzus)