donderdag 16 augustus 2007

Leuke dag



Vandaag was het dag vol verassingen. Allereerst is besloten de anti-biotica kuur te stoppen. Als alles goed blijft gaan kan ik dan wellicht morgenmiddag naar huis.
Toen kwamen er veel kinderen (25 kinderen, drie binnen (zie foto) en de rest stond achter het raampje) van de actie "ketting van balonnen". Het zijn ex-kanker patientjes die 600 km fietsen van en naar oncologische ziekenhuizen voor het goede doel. Ze kwamen mij een "kanjer ketting" geven. En ze hebben t schilderij meegenomen (zie foto) dat wij hier op de afdeling hebben gemaakt, je weet nog wel, ik was de eerste die er op mocht schilderen. Ze nemen het mee naar een ander ziekenhuis.
Toen kwam er een sneltekenaar die tekeningen maakte voor mij. Ik liet papa natekenen - maar t werd een aapje (lijkt er trouwens wel een beetje op ;-)
Ik kwam ook nog Selma mijn oude mentor zuster weer tegen. Die was erg geschrokken. We hebben nog wat zitten te kletsen. En Dokter Wouter en Dokter Petra zijn ook weer langs geweest. Morgen is de laatste dag van Dokter Petra. Dat vind ik heel erg, zij is namelijk heel erg lief (Dokter Wouter ook hoor)

1 opmerking:

Anoniem zei

Hoi Anne,
Ik kwam via de hyvesblog van Susan Koenen bij jou blog en moet zeggen dat ik je heel moedig vind. Mijn hart breek gewoon als ik het lees en zie dan zo'n sterk meisje op de foto. Ik begreep dat je het leuk vind om berichtjes te ontvangen en wilde daarom graag iets schrijven, maar ik weet als ik heel eerlijk ben eigenlijk niet goed wat ik moet zeggen. A omdat ik je niet ken, maar B ook omdat het gewoon best wel moeilijk is.
Ik wil je heel veel sterkte wensen en vooral ook veel geluk want dat kan je volgens mij wel gebruiken toch?
Veel liefs,
Anja